Een bericht van het Omlet team
De afgelopen dagen hebben wij veel vragen gekregen over bestellingen en levering. Wij willen u laten weten dat onze distributiecentra geopend zijn en ons volledige kantoorteam vanuit huis doorwerkt.
Voor sommige producten nam de vraag plotseling toe waardoor de levertijd mogelijk iets langer is dan u van ons gewend bent. Een voorraad producten is inmiddels onderweg en u kunt alvast online een pre-order plaatsen. Naast de ‘bestel’ knop en in uw winkelmandje vindt u de verwachte verzenddatum.
Wij sturen u opnieuw een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden. U kunt altijd contact opnemen met ons vriendelijke klantenserviceteam mocht u uw bestelling willen aanpassen.
Nadat uw product door ons is verzonden dient u gebruik te maken van de tracking service van de koeriersdienst om de voortgang van uw bestelling te bekijken. Wij sturen u altijd een e-mail met uw tracking gegevens. Uw bestelling kan langer onderweg zijn dan u gewend bent, omdat koeriersdiensten moeten reageren op veranderingen met betrekking tot hun mogelijkheid om te leveren. Houdt u er a.u.b. ook rekening mee dat u uw bestelling mogelijk in meer dan één leveringen ontvangt, op twee verschillende dagen.
Het Omlet team staat voor u klaar! Wij zullen zoals altijd competities houden en aanbiedingen geven (houd onze social media kanalen en nieuwsbrief in de gaten). Wij doen ons best om u en uw dieren de komende weken te vermaken.
Het Omlet team
This entry was posted in Huisdieren