Limited availability due to high demand. Please see our Stock Availability page for more information.

Omlet blog

Een bericht van het Omlet team

De afgelopen dagen hebben wij veel vragen gekregen over bestellingen en levering. Wij willen u laten weten dat onze distributiecentra geopend zijn en ons volledige kantoorteam vanuit huis doorwerkt.

Voor sommige producten nam de vraag plotseling toe waardoor de levertijd mogelijk iets langer is dan u van ons gewend bent. Een voorraad producten is inmiddels onderweg en u kunt alvast online een pre-order plaatsen. Naast de ‘bestel’ knop en in uw winkelmandje vindt u de verwachte verzenddatum.

Wij sturen u opnieuw een e-mail wanneer uw bestelling is verzonden. U kunt altijd contact opnemen met ons vriendelijke klantenserviceteam mocht u uw bestelling willen aanpassen.

Nadat uw product door ons is verzonden dient u gebruik te maken van de tracking service van de koeriersdienst om de voortgang van uw bestelling te bekijken. Wij sturen u altijd een e-mail met uw tracking gegevens. Uw bestelling kan langer onderweg zijn dan u gewend bent, omdat koeriersdiensten moeten reageren op veranderingen met betrekking tot hun mogelijkheid om te leveren. Houdt u er a.u.b. ook rekening mee dat u uw bestelling mogelijk in meer dan één leveringen ontvangt, op twee verschillende dagen.

Het Omlet team staat voor u klaar! Wij zullen zoals altijd competities houden en aanbiedingen geven (houd onze social media kanalen en nieuwsbrief in de gaten). Wij doen ons best om u en uw dieren de komende weken te vermaken.

Het Omlet team

 

This entry was posted in Huisdieren


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *